Pinko – franczyza dla każdego

Włoskie brandy odzieżowe już od dziesiątek lat słyną na całym świecie jako jedne z najbardziej wyrafinowanych i luksusowych. Jednym z takich modowych, włoskich gigantów jest marka Pinko, powstała w 1980 roku jako autorski projekt Pietro Negry i jego żony, Cristine Rubini. Odzież Pinko ma grono zwolenników w wielu krajach, między innymi w Polsce, gdzie powstają prestiżowe, markowe sklepy w ramach modelu franczyzowego. Taki sklep może założyć każdy, kto interesuje się modą i ma kapitał.

Franczyza cenionej, włoskiej marki, czyli klucz do sukcesu

Wielu inwestorów, którzy interesują się światem mody oraz chcą współtworzyć sieć dystrybucji i sprzedaży wysokiej jakości odzieży z Italii, wybiera franczyzę jako sprawdzony sposób na rozwój swoich firm. Marka Pinko istnieje już ponad 40 lat i jest to unikatowy, międzynarodowy design, tworzony z myślą o silnych kobietach, które pragną wyrazić swój styl oraz siłę.

Polskim liderem w dziedzinie: franczyza – Pinko oraz wielu innych, renomowanych marek, jest GPoland, warszawski kombinat modowy, założony przez Waltera Prati w 1993 roku. To właśnie Prati wprowadził do Polski pierwsze monobrandowe salony prestiżowych włoskich marek, takich jak Pinko. W modelu franczyzowym GPoland dostępne są różne rozwiązania, takie jak: sklep monobrandowy, multibrandowy albo współpraca w zakresie rozszerzania kanałów dystrybucji oraz promocji odzieży Pinko.

Pinko – esencja dobrego gustu

Co sprawia, że odzież marki Pinko od wielu dekad cieszy się niegasnącym zainteresowaniem pań oraz inwestorów? Są to unikatowe ubrania i dodatki, szyte pieczołowicie i z dbałością o każdy, nawet najmniejszy detal, według autorskich projektów włoskich kreatorów mody. Odzież Pinko łączy w sobie różne style, odpowiadając na potrzeby kobiet w różnym wieku.

Pinko oferuje ubrania dla pań odważnych i pewnych siebie, dążących do perfekcji w każdej dziedzinie swojego życia. Są to wyroby o zasięgu globalnym, poszukiwane na całym świecie głównie przez wymagające, świadome siebie konsumentki. Wychodząc naprzeciw ich potrzebom firma GPoland aktywnie wspiera swoich franczyzobiorców i dba o to, by nowo powstające sklepy Pinko odpowiadały międzynarodowym standardom.